Vil du opnå en flot krop, uden brug af skidt?

Jeg specialiserer mig i ren træning, som stadig kan give dig de resultater du ønsker. #renfitness tilbyder træningsprogrammer og kostplaner til alle, der ønsker at bygge en naturlig flot og velafbalanceret krop!

#renfitness Træningsprogram Nystartet

Dette program er et 3-split program, som derfor har et minimumsgrav på 3 træningsdage om ugen. Dog kan det udføres med kun 1 dags pause, og så repeteret.

 

Dette program består af de basiske træningsteknikker, som er utroligt vigtige når man lige er startet ud. Som ny i fitnesscenteret er det vigtigt at man hovedsagligt holder sig til de helt basiske og grundlæggende øvelser. For at bygge et godt og holdbart hus, skal fundamentet være i orden – dette program sørger for at du som fitnessudøver får bygget et stærkt fundament, og udnytter al den potentielle vækst man har som nybegynder. Derudover består programmet også af sekundære isolationsøvelser så man sikrer en balanceret fysik!

Programmet kan både fås som “enkelt træningsprogram”, og “12-ugers træningsprogram”

#renfitness Træningsprogram Middel erfaring

Dette program er et 4-split program, som derfor har et minimumsgrav på 4 træningsdage om ugen. Dog kan det udføres med kun 1 dags pause, og så repeteret.

 

Dette program er optimalt hvis man har lært de basiske øvelser og har bygget et godt fundament de første 6 måneder af træning. I denne fase er det vigtigt man begynder at introducere kroppen til øvelsesvariationer, og du vil blive introduceret for Dropsets og Supersets, som er teknikker hvorpå man kan presse kroppen yderligere ud over dens grænser (og derved fremme yderligere muskelvækst).

Programmet kan både fås som “enkelt træningsprogram”, og “12-ugers træningsprogram”

#renfitness Træningsprogram Avanceret

Dette program er et 4-split program, som derfor har et minimumsgrav på 4 træningsdage om ugen. Dog kan det udføres med kun 1 dags pause, og så repeteret.

 

Dette program består af en blanding af de bedste træningsteknikker, som alle bidrager til maksimal Hypertrofi (muskelvækst). For at bygge muskel, skal man nedbryde muskelvæv, som efterfølgende restituerer og bygger sig større og stærkere. I dette program vil du blive introduceret til Dropsets, Supersets, Giantsets, rest-pause sets og ”Partial-reps” som alle er med til at give hårde og utroligt effektive træningpas! Dette program er avanceret, hårdt og effektivt!

Programmet kan både fås som “enkelt træningsprogram”, og “12-ugers træningsprogram”

#renfitness Kostplan til Muskelopbygning

Med denne kostplan vil du kunne tage maksimal mængde muskelmasse på, samtidig med at fedtprocenten holdes i skak. Denne kostplan består af 4 Hovedmåltider, og 2 Mellemmåltider. Kostplanen bliver undervejs ved konsultation justeret, i forhold til kalorieændringer og madvarer.

 

#renfitness Kostplan til vægttab

Effektivt vægttab på den spændende måde!

Med denne kostplan kommer du til at tabe maksimal mængde fedtmasse, og holde på muskelmassen. Kostplanen er opbygget af 4 Hovedmåltider, og 2 mellemmåltider. Kostplanen bliver undervejs ved konsultation justeret, i forhold til kalorieændringer og madvarer.

Få et speciallavet træningsprogram!

Vælg type af træningforløb:

Ved valg af fysisk og personligt forløb foregår trænings-sessioner i Fitness Studiet, Randers

Vælg et erfaringsniveau:
Vælg et mål med din træning:
Svar venligst på dette regnestykke*: 1+1=? 

*Nødvendigt for at undgå spam-robotter

Jeg accepterer at Daniel Risgaard må kontakte mig, med henblik på programlægning.

#ReneResultater